torstai 26. helmikuuta 2009

Rotestilaulu

Blaah.
Mulla on suvantovaihe.
Käsitöistä kun sain vihdoin valmiiksi Esikoisen neuletakin ja Mariomyssykin valmistui vauhdilla, niin mun kiireellisin to-do-lista on tyhjä!

Muutaman neliön silloin tällöin olen virkannut, mutta sekin on jotenkin innotonta.. Kuvia voisin toki laittaa, oon testaillu vähän erilaisia neliöitä.

Pitäisköhän ryhtyä tekemään sitä isännän neulepaitaa? Jos siis ens talveksi haluaisin valmista..

En tiiä.
Ei huvita..

Asiasta aasinsiltaan: Esikoisen hoitopaikassa onkin vesirokkoaaa. Voi jee.. Toisaalta parempi nyt sairastella kuin vanhempana (jos nyt sitten saa). Pitänee piipahtaa apteekissa, etsiskellä jotain jo valmiiksi kaappiin kutinaa varten. Kokemusta siitä mikä auttaa?


Se se vaan on sillä lailla
että tässäki maassa
sitä on paljon mälsää
ei sitä tartte edes paljon kavereilta kysellä
kun vaan viittii vähänkin tsiikata ympärilleen


Kiitos moisesta viisaudesta kuuluu Simo Salmiselle, kuva tuolta.

4 kommenttia:

meimi kirjoitti...

Meillä kun podettiin tossa parisen vuotta sitten vesirokkoa, hain apteekista vesirokko-voidetta.
Meillä se auttoi, tosin meillä ainakin rokko tuli suht´lievänä. Mutta samaista voidetta olen käyttänyt kesällä ötököitten puremiin yms.

Toivottavasti rokko tulee teille lievänä, olishan se sitten podettu!(yritetään luoda positiivisuutta sairasteluun...)

kristiina kirjoitti...

Itse olen kutinaan käyttänyt mentholispriitä, tuntui hyvältä. Silloin ei tosin ollut vesirokko, mutta olen kuullut tätä käytetyn siihenkin.

Ruskovillan pöksyt on ihan ykköset, ne on vaan kalliita. Noihin aijon ommella lisäkappaleen jos ja kun joskus jäävät pieniksi yläosasta, nyt sitä rajoitti kankaan riittäminen yhtenä kappaleena ja laiska kun on niin... ;)

Anonyymi kirjoitti...

Vesirokko kannattaa sairastaa pienenä. Minä sairastin vasta kuudesluokkalaisena ja se oli kauheaa. Vaikkei se varmaan koskaan kivaa ole.

Irena kirjoitti...

Mentolirisiiniöljyspriitä (hirviösana) hankin tänään kaappiin valmiiksi odottamaan vesirokkoa. Ei kyllä paljon maksanut vaikka ei tautia tuliskaan, ja auttaa varmasti hyttysten pistoihinkin luulen ma.

Vielä ei näy näppyjä..
Odotellessa..