keskiviikko 9. joulukuuta 2009

Päiväkirjamerkintä

Hei rakas päiväkirja!

Mitä sinulle kuuluu? Minulle kuuluu hyvää.
Olen yrittänyt tehdä hieman joulusiivoja, siinä kuitenkaan onnistumatta. Minusta tuntuu että täällä on joku tonttu joka käy sotkemassa heti kun saan jotain siivottua. Vaikea sanoa, tiedän vain että ei siivot pysy hetkeä kauempaa. Olen myös tehnyt ahkerasti joululahjoja, ja purkanut ja tehnyt ja purkanut ja luovuttanut. Nyt on menossa jo toinen #(sensuroitu)#, mutta älä kerro kenellekään! Joulusalaisuuksia! HYSSYTI HYS!

Piparit ja pasteijatkin on jo leivottu, seuraavaksi ajattelin joulukakkua. Tosin vasta ensi viikolla, tällä viikolla askarrellaan! Minä niin tykkään askarrella. Askartelu on kivaa! Voisin vaikka leikata tonttujen kuvia punaisesta pahvista seinille kiinnitettäväksi ja tehdä lumihiutaleita, mitä luulet? Pitänee etsiä jostain kulkusia niin saadaan tehdä niistäkin jotain.

Joulukalenteriakin ollaan avattu jo monta luukkua! Mitäs olet pitänyt? Mitähän sieltä vielä paljastuukaan.. Hmm.. Mitä haluaisit?

Jouluun on vielä 15 yötä (jos oikein laskin), jännää.. Ja kiireistä! Tänäänkin voisin yrittää hieman siivoilla, jos se sotkijatonttu jättäisi sotkematta, mokoma. Vaikka tuleehan se joulu sotkuiseenkin kotiin, eikö tulekin? Eikö? Jos raivaan kuuselle ja lahjoille tilan ainakin?

Noh, ei minulla muuta. Kirjoittelemisiin!


Mrs.Marple

Ei kommentteja: