keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Blogistin ammattiylpeys

Olen vähän miettinyt..

Kuten kaikki ovat huomanneet - käsityöt eivät edisty.

Ja se Seitan mitä tässä toissapäivänä väänsin ja eilen tein ruuaksi, ei onnistunut.. Perheen lihansyöjät eivät suostuneet maistamisen jälkeen nauttimaan ja omastakin mielestä oli vähän turhan jauhomaista (enkös sanonut että se peseminen on vihoviimeistä puuhaa? Ja ilmeisesti en tehnyt sitä tarpeeksi pitkään).

Kirpputoreilta (eilen olin, harvinainen äidin vapaa parituntinen) en ole löytänyt pitkiin aikoihin mitään.

Ajatus ei kulje.

Niin, ei ole mitään järkevää/kiinnostavaa/innostavaa/ajatuksiaherättävää mistä kirjoittaisi..
Niin olen tosiaan vähän miettinyt.
Rakennusprojekti vie tästä lähtien enemmän aikaa, että jos tämän blogin pistäisin tauolle hetkeksi ja keskittyisin johonkin muuhun.
Kun vain ei ole asiaa niin ei ole.

Ei kukaan jaksa lukea hölynpölyä ja tyhjiä sanoja päivästä toiseen? Täytyisihän sitä tuottaa edes jotain lukemisen arvoista.

Että tämänkaltaisia ajatuksia täällä tänään (ei siis mitään järkevää tänäänkään).

3 kommenttia:

äiti-puffa kirjoitti...

Itsekritiikki on joskus kritiikeistä kovinta, mutta toisaalta myös ehkä perusteettominta.
Minä kyllä piipahtelen kurkkailemassa kirjoituksiasi, ja jokaisen olen pystynyt nukahtamatta lukemaan. ;) Olen vaan niin törkeän saamaton kommentoimaan.
Mutta välillä voi paussi olla hyväksi asiassa kuin asiassa jos vain itsestä siltä tuntuu.
Niin tai näin; aurinkoista kevättä ja stressitöntä rakennusprojektia perheellenne!

Matleena kirjoitti...

Äiti-puffaa tässä voin matkia! Olen täällä aina kurkkiessani päivityksesi lukenut, kirjoitat mukavasti etkä jaarittele turhan pitkästi (kuten minulla tahtoo olla tapana). Mutta aika aikaansa kutakin eikähän bloggailu saa olla pakkopullaa, joten tauko (ja lopetuskin) sallitaan. Rakennusprojektin merkeissä ainakin ollaan linjoilla! ;)

Miiruska kirjoitti...

Minä se vain myöskin käyn melekeen päivittäin kuulumisia kurkkaamassa =)