tiistai 19. elokuuta 2008

No niinpä tietysti

Nolo tunnustus..

Ei aivan kuten suunnittelin, ostin nimittäin 2,5/100cm ja 3/80cm.. Kun ei ollut metrisiä kolmosia.. Eli nyt mulla on edelleen tarve pitkille kolmosen pyöröille ja kaapissa on entistä enemmän puikkoja ja kukkarossa entistä vähemmän rahaa (miehillä lompakko, naisilla kukkaro, vaikka mullakin on ihan miesten versio rahansäilytysvehkeestä).

*huoh*

Nyt pitänee varmaan luvata:

Pyhästi vannon ja vakuutan, että syyskuussa en osta pätkääkään lankaa enkä yhden ainoaa puikkoa!


Kelpaiskos tuo?

Mitäs saan palkinnoksi jos pysyy? Hmm.. Suklaata? Lisää lankaa? Pitää kehitellä itselleen jotain sopivaa. Haastanpa kaikki mukaan jotka huomaavat itsessään lanka-ostos-riippuvaisen vikaa.

Pitäisköhän tästä tehdä virallisempaa ja oikein joku arpavoitto kaikkien ostamattomien kanssa? Hmm..

Kommentoikaa.. Mää menen lounaalle.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ilmoittaudun mukaan.. Olen jo pari viikkoa taistellut Novitan uutuuslankojen ostovimmaa vastaan, tuntuu että olis vaan ihan pakko saada niitä uutuus luksuksia, vaikka laatikot pursuaa neulomattomia lankoja.

Anonyymi kirjoitti...

Hih, minä olen kanss kiertänyt alelaarit, mutt mukaan ei ole tarttunut mitään :=)
Hyvä minä !!
Toisaalta tiedän, että kun syyskuulle mennään-innostusta pukkaa taas päälle enempi, joten jään rannalle.
Tsemppaan sinua kuitenkin taustajoukoissa, jos siis päädyt ryhtyä lakkooon ...

Miiruska kirjoitti...

Voisinpa lähteä mukaan.. Mut mitä jos unohdan luvatun ku on tuo pää niin laho =/

Anonyymi kirjoitti...

Mukana. Tai hei, sit luultavasti sekoilee elokuun puolella koko seuraavan kuun edestä. Ääääh. Mä mietin vielä ;)
Nimim. ostin tänään 60cm pyöröt kun ei 80cm ollut ja onkos ne sittenki liian lyhyet...