maanantai 5. tammikuuta 2009

Vähittäismyyjä

Minä olen yrittänyt pitää lupaukseni!
Eli esikoisen neuletakissa sain vihdoin hihat alkuun, valmista siis tulee. Ja nyt kun on hanskassa se kaksi-yhden-hinnalla kutominen pyöröpuikoilla, niin ei tule toisen hihan ahdistustakaan! Jei! Hyvä minä!

Toinen Hyväminä-juttu on, että olen tyhjännyt kaappeja kirpputorille! Ja pistin menemään Hal-Val-La, enkä ole vielä ostanut itse mitään.... Aatelkaapas. Lauantaihin asti on pöytä (pöytä ja pöytä, hyllykkö ja tanko paremminkin), ja ihan hyvin on tavara vaihtanut omistajaa. Ei kotona kyllä vielä kovin tyhjältä näytä, on niin pieni kämppä ja paljon tavaraa. Täytyy kyllä sanoa, että ei meillä valtavasti ROINAA ole, koriste-esineitä ja muita turhakkeita. Olen vain niin huono heittämään pois:
Jos jostain hajoaa joku pikku juttu, niin sitähän voi käyttää vielä joskus johonkin tarpeeseen (paketillinen ulkolyhtykynttilöitä - tali sulanut > kynttilät vinossa, jäi käyttämättä, myin pois. Tervetuloa kyltti josta tontut tipahtaneet pois, laitoin puukehyksen myyntiin)..
Ja jos saa lahjaksi vispilän kun niitä on kaapissa jo monta, niin kyllä sinne vielä yksi sopii (löysin siis esimerkiksi kuusi vispilää, myin niistä kaksi).

Vielä kun joku ostaisi meikäläisen vanhoja vaatteita - kaikki muistaakseni alle eurolla myynnissä. Taidan olla vain niin epämuodikas, että kukaan ei huoli.. Esikoisen pieneksi jääneitä on kyllä mennyt hyvin.

Kirpputorilla tavaran myymiseen jää muuten koukkuun, katson kaikkea tarpeellista ja käytössäkin olevaa jo sillä silmällä. "Pitäisköhän tuo laittaa myyntiin??"

2 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Hyvää kauppaonnea sinulle! Minulla on tarkoitus yhdessä kälyn kanssa tässä keväällä ottaa kirpparipöytä viikoksi tai kahdeksi ja olen jo alkanut panna tavaraa "syrjään" sitä varten. :)

Irena kirjoitti...

Kiitos Matleena!

Juu, nyt jo itsekin mietin, että mitä kaikkea sitä myis keväällä pois (ei ole ensimmäinen kerta ohi kun toista suunnitellaan), tarkoitus olis mennä pihakirpputorille itse myymään..