torstai 12. helmikuuta 2009

Ennen heräämistä

Näin viime yönä painajaisen.


Olin maanantaina menossa hakemaan Pojalle tilaamaani kukka-asetelmaa (sydämen muotoinen), ja he olivat tehneet sen punaisista ruusuista. Tilasin valkoisilla ruusuilla, mukaan aavistus violettia sellaisella laventelin näköisellä kukkasella. Olin aivan kauhuissani ja ihmeissäni, miksi näin? Teillä lukee tuossa selvästi että valkoisia ruusuja!? Myyjä sieltä sitten vastasi, että me ajateltiin että kyllä tämä on parempi näin. Hänelle sanoin siihen että en minä voi lapseni haudalle punaisia ruusuja viedä, en minä tuota maksa, tehkää heti uusi!

Aamulla kun heräsin, mietin miksi minulle on niin tärkeää että ovat valkoisia ruusuja? Hautajaisissakin kukkavihko oli valkoisia ruusuja ja jotain violettia.. Ja kun viime keväänä toin kotiin silloin tällöin kukan Pojan kuvan viereen, oli se aina valkoinen, neilikka, ruusu tai muu.


****

Sitten muututaan hetkiseksi muotibloggariksi - mutta vain hetkeksi..
Löysin netissä surffaillessani Yalon, jolla on jalot periaatteet hienojen vaatteiden lisäksi.

Sieltä löysin kotimaisen Willattaren:


Maksamaton mainostus päättyy.
(Kuva Willattaren sivuilta)

2 kommenttia:

kristiina kirjoitti...

Voimia teille!


Mukava että olit merkinnyt itsesi blogini lukijaksi :)

Irena kirjoitti...

Kiitos.